| 12:54 Europe/Berlin
NEW YORK and LONDON, March 31, 2022 — Travelzoo® (NASDAQ: TZOO), a global Internet media company that provides exclusive offers and experiences for members, has announced the appointment of Rhea Saran as Global Head of Brand and Content. Ms. Saran
| 12:20 Europe/Berlin
NEW YORK, March 14, 2022 — Travelzoo® (NASDAQ: TZOO), a global Internet media company that provides exclusive offers and experiences for members, announces the creation of its new Metaverse division and the plan to begin the launch of its Travelzoo
| 13:32 Europe/Berlin
BARCELONA and NEW YORK, March 7, 2022 — Travelzoo® (NASDAQ: TZOO), a global Internet media company that provides exclusive offers and experiences for members, announces that it has acquired the business unit of Secret Escapes in Spain and, as a
| 13:59 Europe/Berlin
NEW YORK, March 4, 2022 — Travelzoo® (NASDAQ: TZOO), a global Internet media company that provides exclusive offers and experiences for members, announces that Arveena Ahluwalia has joined the Company as Global Director, Premium Membership. In this

Westwing: Den Roadtrip planen - so geht es

www.westwing.de

Tophotel: Deutschland als beliebtes Urlaubsziel mit durchschnittlich zwei Reisen pro Jahr

www.tophotel.de
aboutTravel: So planen die Deutschen Ferien für 2021opens in new window
Travelzoo hat sich bei seinen Mitgliedern aus Deutschland nach ihren Reiseplänen erkundigt. In einer im Februar durchgeführten Umfrage erkundigte sich Travelzoo bei seinen Mitgliedern aus Deutschland nach ihren Reisevorhaben und -Vorlieben im Jahr 2021.
abouttravel.ch
Handelsblatt.com: Vertrauen in Reiseanbieter hat gelittenopens in new window
Reiseanbieter haben während der Corona-Pandemie einer Umfrage zufolge an Vertrauen bei Urlauberinnen und Urlaubern eingebüßt. Ein Viertel der Deutschen (24 Prozent) vertraut den Anbietern nun weniger als vor der Pandemie, ergab eine repräsentative Umfrage des Marktforschungsinstituts One Poll im Auftrag von Travelzoo und der Reisemesse ITB (noch bis 12. März).
www.handelsblatt.com